bila kerinduan datang menerpa..


huhuhu..
akhir-akhir nih pas abih je PMR(yay..!!!)selalu sangat aku teringatkan kekawan yang berada di sekitar pulau pinang amnya dah khasnya di SMK Tun Hussein Onn..yela..aku teringat mereka sebab meraka tidak sama seperti bebudak di SMK Seri Samudera..kat SMKSS ramai bebudak busuk ati,kawan mkan kwan,perangai macam sial..tapi klau aku duk kat penang,kawan-kawan takde yang busuk ati,mkan kawan,aku masih ingat lagi..bila aku first time masukSMKTHO,mereka semua(kawan aku laa) tolong backup aku semasa aku gado ngan budak klas lain..aku sungguh terharu..bukan macam kat sini..perangai segelintirnya sebijik macam shit.seriously aku ckap,aku sungguh meyesal sebab pindah balik ke bandar manjung nih..aku rasa macam aku takde erti bile dikelilingi oleh kawan-kawan yang hanya suka mengambil kesempatan bila time time exam..oleh sebab itu..aku harap takde orang panggil aku EX-STUDENT FROM SMKSS..aku rela dipanggil EX STUDENT FROM SMKTHO walaupon aku hanya sempat berlajar serta mengenali kawan-kawan aku selama setahun je..yang aku yakin..aku hargai kehadiran insan yang bernama sahabat yang sanggup bersahabat ngan aku semasa sesi aku dipulaukan,dihina,dibuli,dicaci dan lain-lain lagi..aku sungguh hargai jasa kawan-kawan AKU yang aku yakin boleh panggil mereka sebagai sahabatku sebab meraka memang sahabatku..last word,rindu ngan kawan-kawan kat SMKTHO....

sahabat yang dimaksudkan di SMKSS:syira SD,saffira,izzati,syamaira,zawin,loqman,mukmin,jibreen,azwan,anwar (korang memang kawan aku yang terbaik laa..superb punya kawan)

kawan 4 ever:HAKIM dan SMKTHO student from 2C year 2008


blog comments powered by Disqus