tutorial:cara-cara supaya tak tido malam

hohoho..
sengaja je saya buat tutorial nih kerana puas saya mencarik tips supaya tidak tertido tapi tidak berjaya ditemui..
oleh kerana saya dengan rasa blurnya trus buat tutorial nih..
okey laa..

cara-cara nak elak tido malam ialah..



minum minuman yang penuh kafein

nih laa first step saya jikalau saya sudah memasang angan-angan untuk tido malam..saya akan pastikan bahawa saya akan telan minum air kopi dan teh serta keturunanya dengan banyaknya sehingga urinary bladder saya tidak dapat menampong air kencing(yucks) lagi..saya akan minum sambil melakukan xtvt dibawah..


tengok movie banyak-banyak

nih laks saya akan buat secara berjemaah dengan xtvt diatas kerana minum sambil tengok movie ialah benda wajib yang perlu ada..
yela..korang tengah gelak terbahak-bahak kerana tengok movie lwak tetibe je tekak korang rase kering kerana air liur korang yang telah diabiskan untuk menghilangkan geseran di tekak korang dan korang happy tak untuk menekan butang pause kerana untuk mengambil air..aku tidak sanggup..hohohoho

buat xcercise  

haa..nih pon dulu saya permah amalkan jugak dan peratus untuk berjaya sangatlah tinggi jikaulau korang xcercise tanpa henti..sepanjang malam..hohoho..aku dulu pernah buat ngan kawan..tah macmaner leh jadik laks xcercise nih ubat tido saya..hoho...tinggal laa kawan saya sesorang..

berinternet atau berbroadband 

cara nih paling saye suke sebab..sebab aper..???sebab dengan berinternet nih saye leh main twitter,games dari facebook,tengok youtube chat ngan kawan kiter yang berbangsa berkulit putih,hitam,hijau,pink,biru dan memacam lagi laa..senang kata internet nih laa musuh utama untuk perasaan tido kiter..hohoho..cara nih laa yang selalu saya amalkan dan saya begitu puas ati dengan cara ini..hohoho

err..ckup laa dulu 4 je pertua..klau korang rase korang nih kreative..korang leh arr combinekan 44 aktiviti nih supaya menjadik satu..klau kreative laa..klau ader petua lain laks..jangan lupe add kat bahagian komen nanti....akhir kata..semoga tak tido..hahahaha

death not:tutorial nih saye tulis semasa dalam keadaan separauh sedar..maksudnya..??maksudnya ialah dalam keadaan ngantuk laa..dah laa..nak minum teh jap.. 


death note 2:tutorial ini ditulis ketika penulis tidak tido selama 16 jam 30 minit....
blog comments powered by Disqus