Jangan Bergerak..!!ini Satu Rompakkan..

assalamualikum kpd umat islam dan ello kpd non muslim..
aper perasaan korang bile  korang terdengar ayat ayat cinta sebegitu di laungkan
kpd anda semua..??
gabra..??
cuak..??
sedih..??
rasa meyesal..??
atau semua perasaan bercampur aduk..
ye..
saye paham perasaan anda tuh...
sebab aper..??
saye pon mengalami nyer..




errr..
bukan laa secara berdepan..
tapi saye hadapainyer selepas dirompak..
sewaktu semua perompak tuh blah dan dalam masa 72 jam..
baru laa saye sampai ke alpha one..


err..
saye tak mengalami nyer..
cuma alpha one tuh dirompak pada waktu malam...
waktu syaiton merayap rayap di celah-celah bandaraya yang memuntahkan cahaya..(sedap laks ayat nih..hohoho)
perompak yang bengong tuh punya laa bengong sebab aper..??
dier just merompak mesin yang berharga 16 ribu setiap satu..
kah kah kah..
16000x10=160000 hinggit jer..
tak banyak arr kerugian dier..
eh..
banyak laa..
leh beli sebijik rumah untuk tinggal bersame isteri..

sebab tempat saye pergi membuat pencegahan dari peyakit telah pon dirompak..!!
tempat pencegahan tuh takyah laa saye sebut nama nyer..
lebih molek di panggil alpha one.
sedap skit..
kisah dier macam nih..
pada hari sabtu lepas..
iaitu bertarikh 07/11/09 alpha one telah diraid dengan ganas giler..

pastu pada hari isnin berikutnyer..(semalam laa)
saye dan mama datang laa ke alpha one tuk menjalani terapi..
saye datang pastu pergi laa ke kaunter untuk book tempat pada sesi yang seterusnyer..
datang datang dier kater takde..
saye terkejut laa..
apasal laa takde plaks terapi nih..???
pastu kakak yang jaga kaunter yang bernama kak G pon ckap laa alpha one telah dirompak..
saye dengan pantasnyer termenung pon pergi laa usya tempat tuh..

ternganga saye bile tengok dalam bilik terapi tuh abih semuanya berselerakkan..
yela..
takde perompak yang maner sudah jer abih merompak pastu susun balik semuanya elok elok..
ader ke..??
pemgemas giler perompak tuh..
perompak dari zaman maner laa ye..

eh..
melalut nih..
ader ke orang merompak mencuri buku kedatangan dan semua buka yang ader details maklumat diri pelanggan..??
sah nih keje orang dalam..
pas puas saye menilik dengan bute bavi nyer..
saye rase perompak nih susah nak ditangkap..
sebab dah bute hati dah..
orang bace yassin kat dier..
padan muke klau tetiba jer badan dier terbakar..
hahaha..

eh..
panjang sudah cerita tunggang terbalik saye nih..
dah akhir ayat untuk entri nih..
jagalah harta anda dengan selamat okey..

p/s:saye tau anda semua mesti pening kan bile bace entri nih..
takpe..saye akan cerita lebih lanjut pasal alpho one pada entri yang mendatang.
takde laa anda bace sambil meleleh air mata sebab bace lagi nak kene bace..

papai semua
blog comments powered by Disqus