saye kisah hal ini tapi anda..??





assalamualikum saya ucapkan kepada anda semua..
sekarang budaknya masa untuk bergurau..
bukannya masa bergembira ketika ada sahabat kita sedang berduka..
disini saya ingin memaklumkan bahawanya terdapat seorang sahabat kita yang
bernama encik megat telah mengalami kesusahan..
saya tidak ingin bercerita panjang kerana saya tidak pandai mengolah cerita sedih..
itu bukan bidang saya..
saya tak sanggup mengolahnya..
cukup lah saya katakan bahawanya encik megat perlukan sokongan dari pelbagai segi..
baik dari segi kewangan ataupun doa doa anda yang ikhlas itu..
nasihat saya kepada encik megat.
mohonlah petunjuk daripada yang maha esa.
mohonlah maaf kepada sahabat sahabat yang
anda merasakan pernah menyakitinya dahulu
sungguh..
dosa antara manusia lagi susah nak diampunkan..
selagi tidak meminta maaf.
selagi itu kita berdosa.
saya sekadar memberi nasihat sahaja..
dan nasihat itu juga ditujukan kepada diri sendiri juga..

saya sedar siapalah diri saya untuk berbicara pasal agama..
sesungguhnya saya masih lagi dangkal dalam hal ehwal agama..
tapi anda harus ingat..
pasal amalan saya..
itu urusan saya dan ALLAH s.w.t sahaja..
sekarang tumpuan kita hanyalah kepada encik megat sekeluarga..
bukan kepada saya..

masalah encik megat hadapi ini sudah lama..
lebih kurang 5 tahun..
kerana masalah ini..
rezeki encik megat seolah olah ditaburkan pasir oleh makhluk tuhan yang tertentu..
tidak berani saya ingin menyalahkan manusia kerana syaitan yang direjam itu sememangnya
sentiasa mencari peluang untuk mencarik carik hubungan antara manusia.

hanya allah sahaja maha mengetahuinya..

cara-cara hendak menolong encik megat secara amnya adalah seperti ini.

1..menampalkan ribon yang saya paparkan diatas diblog anda..lagi bagus jikalau anda turut mengajak sahabat anda untuk melakukan hal ini juga..ingat.ribon itu bernilai sebanyak RM1.00.wang daripada paparan ribon itu ialah hasil derma yang iklas daripada encik hydir..
2..klik lah iklan dapatwang.com yang berada khas diblog denaihati.seorang penulis blog juga.sama seperti encik hydir dan encik megat.setiap kali anda klik iklan tersebut.bermakna anda sudahpun menderma sebanyak 30 sen kepada encik megat.dan wang terkumpul itu akan digandakan oleh denaihati.

ingatlah.
jikalau anda terasa ingin mendermakan wang selain cara diatas..
anda bolehlah menyalurkannya di..:

nombor akaun MAYBANK: 1010 7541 8124
nombor akaun CIMB: 0123 0015 4575 21

nama penuh:FAIZAL AMIRUL OTHMAN

ingin tahu kisah lanjut tentang encik megat ini..??
silalah melayari kisah ini diblog beliau sendiri..
iaitu Tangisan aku,Isteri Dan Anak-anak

dan jikalau anda ingin mengetahui cara cara untuk memasang ribon ini diblog anda..
anda bolehlah melayari blog encik hydir iaitu entri yang bertajuk
[Khas]Ribbon khas untuk blogger semua-Blogger,We Care

sekian,
yang benar
[asraff]
blog comments powered by Disqus