sekadar update yang tidak bersemangat..

assalamualikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada anda semua..

saya sungguh rindu perasaan menjadi penulis di blog sendiri..
yela..
lama mendiamkan diri..
sampaikan orang menjerit dekat shoutbox pon tak berbunyik..
sakit tekak kot mejerit tapi tuan tanah tak blas..
hehehe

sebenarnya my hidden nawaitu for this entri ialah nak bagitau pasal saye tengah sedih nih..
sedih sebab ramai kawan nak pindah ke sekola lain..
skandal saye dah pindah ker teknik taiping..
kawan baik yang saye selalu dajalkan pon pindah..
gerenti dalam ati mereka semua happy sebab jauh dari saye..
hampes sungguh..

dah laa.
kawan yang pergi kita simpan dalam kenangan..
keluarkan bila betemu kembali..
sekarang kawan baru sudah dikumpulkan..
so..
terima sahaja takdir hidup kita yang telah ditentukan..
terima sahaja sahabat yang baru..
itulah mission saya skang..
hohoho..

saya rasa cukuplah sampai disini sahaja..
kerana semua mood untuk mengupdate blog sudahpun terbang tinggi ke awan..


p/s:maaf..saya ini bukannya blogger tegar..saya adalah blogger sampingan sahaja..hanya muncul pada musim yang tertentu sahaja..pada masa tertentu..

blog comments powered by Disqus